www.auto-vin-decoder.com

Kotoučové brzdy zadní II

  • Zadní kotoučovka se dávala na tyto auta: Cordoba-Ibiza 1999-2002 / Arosa 1997-2004 / a některý verze Pola 6N2 1999-2002
  • Na rozdíl od kotoučovky z Golfa je tady větší kotouč - 232mm vs. 226mm a náboj je zvlášť, ten je stejný jako na Fabii, jen se liší počtem děr, bohužel náboj s ložisky stojí cca 2500kč
  • Původní brzdiče mají pístek 34mm a já použil brzdič ze silnější jedničkové Octavie, ten má pístek 41mm, oboje je na průtočný šroub 12x1mm.
  • Dají se použít brzdiče z Golfu, uchycení je stejné.
  • Hadice od brzdičů jsem použil ze zadní nápravy z Audi A4 (8E2) 2000-2004, má délku 26cm, dělají se i kratší, ale držák mi na nápravě vycházel blbě.
  • Hadice jsem vzal od ATE AT 330885, držáky hadic jsem udělal z 30mm plocháče, který je přivařený k nápravě a při použití těchto hadic vychází délka trubiček na 47cm

Ceny (rok 2012):
  • zadní kotoučovka z Cordoby - 3000Kč
  • brzdiče z Octavie - 1000Kč
  • 2x Hadice ATE AT 330885 - 1070Kč
  • brzdové trubičky na míru - 250Kč
  • lanovody na míru - 1200Kč
  • destičky Ferodo DS Performance cca 1800Kč
  • 2x opravná sada brzdičů včetně pístků Frenkit FK 241902 - 720Kč
  • plus něco za pískování a lakování v práškové lakovně

Fotogalerie:

Brzdič z octavie, když jsem ho přinesl:
Brzdič z octavie

Rozebírání, segerovka uvnitř je dost blbě ven, porařila se nakonec vyndat pomocí dvou šroubováků:
Brzdič z octavie

Zátky z teflonu pro zakrytí otvorů před pískováním a lakováním:
Zátky z teflonu pro zakrytí otvorů před pískováním a lakováním

Připraveno na pískování a lakování:
Připraveno na pískování a lakování

Brzdič z octavie, po lakování:
Brzdič z octavie, po lakování Kotoučové brzdy zadní II

Výsledek po složení:
Výsledek po složení Výsledek po složení Výsledek po složení Výsledek po složení Výsledek po složení

Pro našroubování, nebo vyšroubování pístků jsem si vyfrézoval klíč:
Pro našroubování, nebo vyšroubování pístků jsem si vyfrézoval klíč Pro našroubování, nebo vyšroubování pístků jsem si vyfrézoval klíč Pro našroubování, nebo vyšroubování pístků jsem si vyfrézoval klíč

Hadice, zde jsou vyfoceny kratší 20cm, nakonec jsem použil hadice s délkou 26cm:
Hadice, zde jsou vyfoceny kratší 20cm, nakonec jsem použil hadice s délkou 26cm

Destičky:
Destičky

Pro hračičky, přípravek na nalisování silentbloků na nápravu:
Pro hračičky, přípravek na nalisování silentbloků na nápravu

Pro nastrojení jsem použil druhou nápravu, zde je po navaření výztuh a držáků:
Pro nastrojení jsem použil druhou nápravu, zde je po navaření výztuh a držáků Pro nastrojení jsem použil druhou nápravu, zde je po navaření výztuh a držáků

Po laku:
Po laku Po laku

Díky výztuhám jsem nemohl použít původní držáky kabelu ABS a lanovodů, vyrobil jsem nové:
Díky výztuhám jsem nemohl použít původní držáky kabelu ABS a lanovodů, vyrobil jsem nové

Umístění na nápravě:
Umístění na nápravě Umístění na nápravě

Rozměry kotoučů:
Rozměry kotoučů

Kdo by chtěl bastlit velký zadní kotouče, tak se dají použít po menší úpravě kotouče z Mazdy MX5:
Kdo by chtěl bastlit velký zadní kotouče, tak se dají použít po menší úpravě kotouče z Mazdy MX5

Náprava Cordoba:
Náprava Cordoba

Náboje Golf / Cordoba:
Náboje Golf / Cordoba Kotoučové brzdy zadní II

Kotouče Golf / Cordoba:
Kotouče Golf / Cordoba

Náboje:
Náboje

Trn s nábojem a držákem brzdiče, pro porovnání přiložen držák z octavie:
Trn s nábojem a držákem brzdiče, pro porovnání přiložen držák z octavie

Očištěný a nalakovaný náboj s trnem a s repasovaným brzdičem:
Očištěný a nalakovaný náboj s trnem a s repasovaným brzdičem

Očištěný a nalakovaný náboj s trnem a s repasovaným brzdičem, hadice je na fotce kratší než nakonec použita:
Očištěný a nalakovaný náboj s trnem a s repasovaným brzdičem, hadice je na fotce kratší než nakonec použita

S kotoučem:
S kotoučem S kotoučem

Hotová práce:
Kotoučové brzdy zadní II Kotoučové brzdy zadní II Kotoučové brzdy zadní II Kotoučové brzdy zadní II Kotoučové brzdy zadní II Kotoučové brzdy zadní II

Zpracoval: A1Ex






Stránka byla zpracována za 0.018s.